Rosebags
F.A.Q
Tekst over de veelgestelde vragen
Wat is de retourtermijn?
Bij Rosebags heb je de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag van ontvangst van het product. Je mag bij ons retourneren als je items aan de volgende eisen voldoen:
- Alle producten zijn niet beschadigd;
- Er zitten geen vlekken in de producten;
Let op het volgende:
Pas op met make-up: een item met make-up vlekken wordt niet retour genomen.
Bestellingen die buiten het retourtermijn van 14 dagen vallen, worden niet retour genomen.
Er wordt geen wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
De geleverde producten zijn niet zelf gerepareerd en/of bewerkt of door derden gerepareerd en/of bewerkt.
Stuur je toch een bestelling terug die niet aan deze eisen voldoet? Dan zal je de bestelling weer terug ontvangen en worden de verzendkosten in rekening gebracht!
Wij streven er naar om jouw retourzending na ontvangst zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen, te verwerken en terug te betalen! We adviseren om jouw Track & Trace code goed te bewaren om jouw zending te volgen.
Als je om welke reden dan ook jouw producten wilt retourneren, volg dan de stappen van Hoe retour ik (een deel) van mijn bestelling?
Hoe retour ik (een deel) van mijn bestelling?
1. Meld je product aan:
Selecteer binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen de items die jij wilt retourneren of ruilen. Stuur een e-mail naar info@rosebags.nl doormiddel van het Modelformulier voor herroeping / retournering. Hier vind je ook het retouradres.
Modelformulier voor herroeping / retournering
Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u wilt herroepen/retourneren. Kopieer onderstaand bericht naar uw mail en vul in:
Aan:
ROSEBAGS
Vleutloop 21
5384 WZ HEESCH
Nederland
info@rosebags.nl
Het bericht:
Ik/Wij deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten/levering(*) van de volgende dienst herroepen/retourneren (*).
Besteld op: dd/mm/jj
Naam/Namen Consument-afnemer(s): voornaam + achternaam
Adres Consument-afnemer(s): straatnaam + postcode plaats
Ordernummer:
Datum: dd/mm/jj
(*) Maak keuze wat van toepassing is.
2. Inpakken:
Pak je item(s) in en plak zelf een retouretiket op het pakket. (verzendkosten voor retourneren komen voor jouw eigen rekening) Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen.
3. Versturen:
Breng je pakket naar een postkantoor.
4. Terugbetaling:
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retournering, wordt het bedrag teruggestort op jouw bankrekening. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als dat je bij ons heb gebruikt.
Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
Ja. De retourkosten zijn voor eigen kosten.
Kan ik mijn items ruilen?
Het is het niet mogelijk om een artikel te ruilen bij Rosebags. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je zelf een nieuwe order plaatsen.
Heb ik garantie?
Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 48 uur de items te controleren op een defect. Is er iets wat niet klopt? Stuur dan binnen 48 uur na ontvangst van het pakket een mail naar info@rosebags.nl met daarin uw ordernummer en foto’s van het defect.
Als er binnen 48 uur na ontvangst geen melding is gemaakt van een defect, geldt het volgende:
Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden).
Mocht er iets defect zijn en zijn de 48 uur al voorbij of weet u niet zeker of het onder de garantie valt, kunt u ons een mail sturen op info@rosebags.nl.
WE’RE HERE TO HELP YOU!
Heb je een vraag over jouw bestelling of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag verder!
Je kunt ons altijd een mail sturen: info@rosebags.nl. We helpen je dan graag zo snel mogelijk verder en streven er naar om jouw mail binnen 24 uur te beantwoorden. Daarnaast kun je ons via Instagram een berichtje sturen: @rosebags.nl.
